sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

WETLOOK

IMG_2473
IMG_2472IMG_2470
Lupauduin Elinalle meikkimalliksi ja tukkamalliksi ja otettiin vielä sen jälkeen muutama kuva Elinan luomasta kokonaisuudesta. Pikkasen oli ulkona kyllä kylmä tollasilla urheilurintsikoilla.. Onneks sai nopeasti oman paidan päälle ettei tarvinnut pitkään kärsiä! Pahoittelen myös kuvan laatua, jostain syystä toi mun iho näyttää tosi oranssilta ja läikikkäältä..
Mä tykkään tosi paljon olla meikattavana, on hauska nähdä miten erin tyylisiä kokonaisuuksia toinen saa aikaan. Usein se oma meikkaaminen on rutinoitunut ja aina tuntuu tekevän todella samanlaisen. Mulle laitettiin ihan ekaa kertaa tollanen wetlook-kampaus, ainut wetlook mikä mulla on ollut aikasemmin on suihkun raikas taakse sliipattu tukka. Perjaatteessahan siitä wetlook on saanut inspiksen, eikö ookkin?

Yritän saada huomenna teille kuvia mun ihanasta viikonlopusta tyttöjen kanssa! Mutta nyt mä suuntaan nukkumaan, nimittäin tuntuu, että nukahdan tähän tietokoneen ääreen pian.

with love
Juuli 

4 kommenttia:

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.