sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Maalaamista ja hattuleikkejä

IMG_1486
IMG_1481
IMG_1489
IMG_1480
IMG_1483
IMG_1499

Lukuloman aikana suurimmaksi osaksi mun vapaa-ajan oon käyttänyt kavereiden näkemiseen ja maalaamiseen. Oon kaksi maalausta saanut valmiiksi tähän mennessä ja tarkoituksena on alkaa toteuttamaan kaikkia mun muitakin ideoita maalaamisen suhteen, nyt kun vapaa-aikaa on enemmän kuin tarpeeksi. Maalaaminen ja taide on kuitenkin mulle erittäin lähellä sydäntä vaikka en ole enään nykyään tuonut sitä niin paljon blogissani esiin.
En tosiaan muista olenko teille puhunut mitä teen kirjoitusten jälkeen. Olen siis päättänyt pitää välivuoden, haluan tän vuoden ajan keskittyä itseeni, tehdä töitä ja kenties matkustaa! En myöskään tiedä mitä tulevaisuudeltani haluan. Aivan liikaa eri juttuja mitä haluaisin tehdä joten on tosi vaikea päättää..

IMG_1487
IMG_1493

Keskiviikkona on mun viimeiset kirjotukset, eli matikka. Aikaisemmin olenkin tainnut mainita matikan vaikeuden mulle ja sen kuinka mä kilpailen itseni kanssa edes läpi pääsemisestä. Mulla on ollut tukiopettaja nyt lähes kaksi vuotta ja nyt ennen kirjoituksia olemme nähneet useammin. Olen huomannut, että kovalla duunilla oikeasti pääsee tavotteisiin ja voi jopa ylittää itsensä. Nimittäin kun me alotettiin opiskelu mun tukiopettajan kanssa mä sain YO harjotuskokeista (jotka tukiopettajani tarkasti) A:ta ja B:tä. Nyt mitä ennemmän olen nähnyt vaivaa läksyjen ja laskujen laskemiseen, keskittynyt parhaimmalla mahdollisella tavalla, olen saanut mm. C:tä ja M:ää! Nämä viimeset numerot on mulle ihan käsittämättömiä, koska en tosiaan ole koskaan saanut noin hyviä numeroita matikasta.
Nyt enään viimeiset rutistukset niin se on pian ohi! 

Tsemppiä kaikille!

with love
Juuli 

8 kommenttia:

  1. oot hurjan kaunis ja taitava maalaamaan! :)

    VastaaPoista
  2. vautsi aika makee maalaus. tsemppiä matikkaan!

    VastaaPoista
  3. ihana toi eka ja kolmas kuva!<3ton viiennen kuvan ilme on just se ilme mikä sulla on aina jokasessa kuvassa.vähän erilaisia ilmeitä niin on hyvä!

    VastaaPoista
  4. luetko matikkaa lyhyenä vai pitkänä? :-) tsemppiä!

    VastaaPoista
  5. mitä yleensä teet noilla maalauksillasi? ajattelin vaan kun aika isoja että laitatteko niitä jonnekkin seinälle? annatko jollekkin? myytkö niitä? :) ihan mielenkiinnosta vain kysyn :D

    VastaaPoista
  6. seurusteletko vielä ? :)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.