sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Life lately

IMG_9722
IMG_9703
IMG_9709
IMG_9714
IMG_9713
IMG_9719
IMG_9723
IMG_9757
IMG_9727
IMG_9776
Tyttöjen kanssa illallista, ekaa kertaa elämässäni pitsan tekoa.. VAIKKA en itse siihen osallistunutkaan hups.. Oli liikaa höpötettävää eikä oikeastaan mitään hajua mitä pitäis tehdä. Vois sanoa, että oon laiska kokki. Olisin ehkä ihan hyvä kokki jos jaksaisin joskus tehdä ruokia mutta usein se jää tyyliin pesto pastaan, tai nachoihin sörsseliin. Aina tuntuu, että näiden tyttöjen kanssa aika ei koskaan riitä. Mulla olis ollu vaikka kuinka paljon asiaa ja meillä sitten aina löytyy juteltavaa ja muisteltavaa. Harmittaa, että todella usein neljän ihmisen arjen askareet menevät niin pahasti ristiin. Voitaisko me päästä joskus johonkin jossa ei oo aikaa, ei oo kiire minnekkään ja vois vaan olla?
JA seuraavaksi.. tumtumtum huoneen maalaamista!!
IMG_9790
EI ole pinkki..
IMG_9778
GOODBYE green..
IMG_9796
Ja vielä yks kerros..
IMG_9797
IMG_9809
IMG_9816IMG_9811
IMG_9814
Ja myös "uusi" paita/tunika Zarasta !!
Tässä siis mitä oon suurimmaks osaks tän viikonlopun aikana väsännyt. Perjantaina kävin Nicon kanssa leffassa ja mentiin niille. Lauantaina aamulla lähdin kotia kohti ja alkoi mun ja isin maalausprojekti! Maalattiin ensin yksi kerros, venailtiin kaksi tuntia kuivumista ja toka kerros vielä yöksi. Meidän piti maalata sunnuntaina vielä kolmas kerros koska maali ei ollut tarpeeksi tasainen. Nyt se on valmis ja ihana!!! Otan muutamia kuvia myöhemmin kun auringon valoakin löytyy.

with love
Juuli 

8 kommenttia:

  1. Upean värinen seinä!! Ja kivoja kuvia muutenkin, me likeeeyyy!

    http://hennoaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oi, ihana tuo paita! Tahon samanlaisen! :D Joulupukille viestiä..

    VastaaPoista
  3. Tosi ihanan värinen uusi seinä :)

    VastaaPoista
  4. ihaaaanaa huone! oon aina ihaillu tota vihreetä, mut viininpunanenki on super kiva :-) (mun yks pieni haave on aina ollu et yks huoneen seinä limenvihreeks/viininpunaseks........mitä tä on)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ah mä tykkään tosta niin paljon tosta viininpunasesta <3

      Poista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.