sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Piilolinssi kisan voittaja...

8639845887_4c701ee28d_b
Voittaja on siis HEIDI, joka osallistui kommentilla;
mieleenpainuvin kaikista ihanista kohteliaisuuksista on varmasti se, kun joku kertoi mulle miten se ihaili mua ja sai musta inspiraatiota ja kaikenlisäks kehu maasta taivaisiin! se oli ihan mielettömän ihanaa kuulla enkä ois koskaan aatellu et saisin sellasen kohteliaisuuden :)

Olen todella iloinen, että kisaan osallistui paljon ihmisiä. Mun mielestä oli tosi mukava lukea kohteliaisuuksia jota teille on kerrottu. Halusin myös, että te mietitte niitä kohteliaisuuksia! Koska kun itse aloin miettimään, että jos osallistuisin kilpailuun mikä olisi mun ehdottomasti kaunein kohtelisuus..Kiitos siis kaikille osallistujille ja kiitos teille kärsivällisyydestänne!
Heidi katso sähköpostiasi, pistin sulle viestiä. Jos et ole saanut viestiäni kommentoisitko tähän jotta tiedän. Jos vastausta ei kuulu niin joudun arpomaan uuden voittajan 5 päivän sisällä.

Mun piti julkaista tämä postaus jo eilen mutta jostain syystä se ei tullut ollenkaan..
Oltiin eilen katsomassa Pakko Tanssia JA ARVATKAAPA KUKA VEI VOITON!! no New Style Busters!!  hyvä Niila ja pojat.. YLPEYS kertaa tuhat!! kohta pistän postauksen siitä!

with love
Juuli 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.