maanantai 21. tammikuuta 2013

Painting is an infinitely minute part of my personality. -Salvador Dali

IMG_0295
IMG_0282
juuli12545
Aurinko on päättänyt näytyä meille, ja tullut esiin harmaiden pilvien takaa. Vaikka onkin pirun kylmä, niin musta on ihanaa nähdä aurinkoa ja päästä pois koulusta vielä kun on vähän valoisampaa. Me ollaan nyt tyttöjen kanssa päätetty, että malta on paikka minne halutaan ja ollaan tosi ahkerasti katottu kokoajan eri hotelleja huoneistoja sekä lentoja. Pian on pakko varata.. hinnat alkaa olla jo aika suolasia..

with love
Juuli 

28 kommenttia:

  1. upeita kuvia! oot hurjan kaunis:-)

    VastaaPoista
  2. Täälläkin ois hullun iso matkakuume päällä! Oivoi! Ois niin ihanaa päästä taas jonnekkin seikkailemaan aurinkoon ilman päämääriä!

    http://lolimte.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mullaki on jo nyt ihan super! ja siks oonki kattonu koko ajan eri hotelleja yms :D :)

      Poista
  3. Niin upea tuo neule-housu -kombo! Ja sun hiukset ovat aina to die for! aaa oot upeus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) mäkin tykkään, toi on tollanen turvallinen asu <3 Kiitos!!

      Poista
  4. Sulla on maailman upeimmat hiukset, to die for !

    VastaaPoista
  5. miten joku voi olla noin upea ???? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha en tiiä ehkä sä oot ku oot noin kiva :)

      Poista
  6. mäki lähen maltalle huhtikuussa!:)

    VastaaPoista
  7. MILLOIN VIDOEOOO? MISTÄ NOI IHAANAT HOUSUT ♥

    VastaaPoista
  8. miten sä sat sun hiuksista noin tuuheat kuten alemmassa postauksessa? käytätkö jotain tiettyä tuotetta hiuksiisi?, ja miten hoidat sun hiuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tupeeraan ja käytän hiuspuuteria ja lakkaa :) ja on ne luonnostaanki vähän! EI oo mitään tiettyä käytän mitä sattuu! EN mä mitenkään erityisesti ihan vaan pesen shamppoolla ja hoitoaineella kerran tai kaks viikossa.. Hyvin pysyy siis puhtaana :)

      Poista
  9. miten saat sun hiukset pysyy tollee koholla tuolta juuresta ? :) oot upee !

    VastaaPoista
  10. Ihanat kiharat! Voisitko tehdä videopostauksen miten teet sun kiharat? :)

    VastaaPoista
  11. sun hiukset on niiin täydelliset! :)

    VastaaPoista
  12. hei tuli mieleen että onko Evekin tulossa teidän kanssa sitte Maltalle? :)

    VastaaPoista
  13. oon lukenut sul blogias noin vuoden verra ja siinä ajassa oon tälleen ruudun toiselta puolelta saanu kerättyy itelleni jotenki rohkeutta enemmän ja kun sitä oikee aloin miettimään ni tuli mieleen että jospa se olikin sun ansiota et musta tuli tosi paljo itsevarmempi ja luottavaisempi siihe mitä teen.. eikä mun tarkotus ollu kehuskella mitenkää mut musta on vaa niin hienoo et en oo enää ujo ja sellane et tarviin jonku mukaan joka paikkaan sanomaa asioita mun puolesta. sen lisäks et oot älykäs ja lahjakas niin sulla on itsevarmuutta ja se on ihailtava juttu! mulle nous heti kysymys, ketä mä ihailen ja vastaus oli juuli! kenestä saan inspiraatiota ja vastaus oli juuli! ketä mä arvostan sen perusteella mitä se tekee ja mitä se sanoo, juuli! ketä on mun esikuva, JUULI! en aijjo kopioida sun tyyliä tai tehdä itelleni sun statusta vaan ihailen sua sisäisesti ihan älyttömän paljon! toki sä oot mielettömän nätti ja sulla kieltämättä on upeita vaatteita ja upeet hiukset mut kuitenki blogisi ja sun ajatusten perusteella mä sua ihailen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua oot YLI ihana lukija <3 piristit mun päivää niin paljon tällä sun upealla kommentilla, oon niin imarreltu et ihan punastuin! En tienny et mulla on näin isoja ihailijoita, tai on niin upeeta kuulla et oon jonkun elämään ollu noin iso vaikutus. Joten ihanaa kuulla, ja toivon et kommentoit joskus sun nimellä koska oon innokas nyt tietään kukas siellä ruudun toisella puolella on :)! aws

      Poista
  14. tää on tosi kiva blogi!!mistä toi sun ihana musta nahkalaukku jossa on kultasia niittejä?:)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.