tiistai 5. kesäkuuta 2012

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

IMG_7860
IMG_7859
IMG_7861
IMG_7864
ihana Saara!!
IMG_7866
IMG_7867
IMG_7865
IMG_7871
IMG_7870
juuli2
juuli
housut Dr.Denim, paita BikBok, liivi Zoey( OneWay), kengät Converse

Moikka kaikki!
Miten kesäloma on alkanu ? Mulla alko ihan hyvin! Olin paljon Nicon kanssa päättäreiden jälkeen ja kotona. Eilen Saara tuli opettamaan mulle epäselviä matikan tehtäviä. Oi ihanaa nyt saan selkeyttä vaikeissa tehtävissä!! Eli Saara on nyt se matikka nero jota hain haha! Sen jälkeen tarjosin kiitokseksi Saaralle mäkkärissä ruuan jonka jälkeen mentiin illaksi Henrille kattomaan leffoja ja täykkäreitä. 
Tänään mulla on menny päivä ihan ohi, en oo tehny paljon mitään. Jotain kattonu noita matikan tehtäviä yms. Kesällä tuntuu että päivä menee ihan liian nopeasti.. Ehkä pitäisi alkaa heräämään aikasemmin ettei tuntuisi siltä ettei mihinkään riitä aika. Varmasti monen muunkin ongelma näin kesällä.. Odotan vieläkin lämpimiä kelejä, toivoisin että lämpö ennätykset pääsis nyt taivaisiin! Pääsisin vihdoinkin kavereiden kanssa stadikalle tai RANNALLE.. kuvitelkaa en oo vieläkään käyny tänä kesänä rannalla.. KERTAAKAAN :( Viime vuonna tähän aikaan olin jo käynyt joka päivä. 
Mutta ihanaa kesää! later duudes

With love
Juuli

4 kommenttia:

  1. vitsi tolla saaralla on kivanvärinen tukka ! :) ja ihanan pitkä :o

    VastaaPoista
  2. Musta olis kiva saada postaus, missä kerrot et miten hoidat sun hiuksias ja millä kampaajalla käyt jne. :)) Koska mä tykkään sun hiuksista ihan sikana♥ :D

    VastaaPoista
  3. hahahahha tää on hämärää et saaraa pidetään matikkanerona! :D nojoo mut mahtikuvia hei

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.