torstai 28. huhtikuuta 2011

The beauty is inside you

Give me everything  - Pitbull ft. Ne-yo
Put ur hand up ( radio edit ) - Wet Fingers
Timati ft. Kalenna - welcome to st. Tropez ( DJ Antonine vs Mad Mark Remix ) 
IMG_5927

IMG_5933
Tässä on yks mun ostos Ranskasta. Eli tollaisa kivoja kesäsiä pikku koruja jota löytyy myös suomen H&Mstä :)
IMG_5932
IMG_5930
Nyt on vikat rutistukset koulun suhteen.. Ja sittenhän loppuukin jo peruskoulu.. woah ! Ainut juttu jota vihaan yli kaiken on enkun speech. Vihaan siis yli kaiken luokan edessä esiintymistä. Joskus se näkyy esiintymisessäni, joskus ei. Pelkään että epäonnistun, mutta haluisin ajatella ettei mua ns " kiinnosta " niin sillon se menee paremmin haha :D ei oo niitä paineita sillon :D haha
IMG_5929
IMG_5934
IMG_5938
IMG_5936
IMG_5939
IMG_5940
IMG_5941

Tällästä tänään siis, huomenna ajattelin ( jos on aikaa/jos jaksan ) tehdä sen postauksen mun uusista kuteista jota sieltä ostin.. mutten oikeen keski missä niitä kuvaisin, päälläni, henkarissa, viikattuna.. Hmm.. :D En jaksa ikinä kuvata ostamiani juttuja, laiska(ko). Kun mun selitys alkaa usein sillä että sanon " tänään oli kivaa.. " niin sanon tällä kertaa, että .. että.. ei vitsi en keksi oikeesti toista tapaa sanoa tota. NO anyhow.. Oli siis kiva päivä tänään, mentiin tyttöjen kanssa tänään vähän iso omppuun, siellä nähtiin  muitakin hyviä kavereita joita en ollu hetkeen ite nähny :) Se on nii kiva vähän jutskailla tyttöjen kanssa kun ei oo usein aikaa tehä koulun jälkeen mitään. Nyt siis oli, ja lauantaina sitten juhlitaan vappua jea jea ! Mitäs teillä on suunnitelmissa ? Mä ainakin aijon viettää aikaa mun kavereiden kanssa, ja mässätään jotain munkkeja ja tippaleipiä ! Tai sitten mä oon ainut.. ja ehkä Enja.. katellaan heh :)

with love
Juuli
Remady ft. Graig David -Do it on my own

Benny Benassi ft. Gary Go - Cinema ( tästä biisistä on tehty kans Skrillex versio, josta ite tykkään mutten tiiä tykkäiskö moni teistä ) 

Chris Brown ft. Benny Benassi - Beautiful people 

Haluisin vielä kiittää kaikkia ( uudestaan ) teijän tuesta mua kohtaan. Noi kommentit pistää mulle hymyn huulille.. Mietin vaan eilen ja tänään että kuinka ihania te oottekaan, ja että miks mä oon koskaan jaksanu jatkaa tän blogin kirjottamista. Nimittäin teidän asiosta ! Vaikka välillä tulisikin huonoa kommenttia, te pidätte mut täällä, te pistätte mulle hymyn huulille, te nostatte mun itsetuntoa, te ootte ne jotka pitää mut ilosena :) Joten kiitos kuuluu teille. ISO KIITOS ! 

11 kommenttia:

  1. Olisi ihanaa nähdä sut joskus kasvotusten :-)
    Jos joskus bongaan sut jostain niin tuun jutteleen hehehee!

    VastaaPoista
  2. Taas ni ihanii kuvii ja to kauluahuivi on ihana värinen! :-)

    VastaaPoista
  3. toi kello on nii kiva (:

    http://meri-mood.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Siiis mistä saa noin ihanan värisiä huiveja?! Kerro heti!

    VastaaPoista
  5. vitsi oon kattonu aina tota sun huivia että aivan ihana :-D !

    VastaaPoista
  6. tää sun blogi on ihan... MAHTAVA ! oot tosi hyvä kirjottaa ja kaikki kuvat on tooooosi hienoja! Keep it going :)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi : hehe no hyvä et tulisit jutskailee :)tuu vaa ihmees jo näät :)

    Riina : Kiitos :) heh

    HENNOAA : Kiitos :)

    meri : Kiitos :)

    Jenni : Joo voishan sitä :)

    AnsQ : Äiti osti joskus aikoinaan modströmiltä :)

    Paapi : hehe kiitos :)

    suwii : Kiitos hehe :) kiva kun jaksat lukea !

    VastaaPoista
  8. juuli sun blogi on ihana (:

    VastaaPoista
  9. noi käsikorut näyttää ihan karkeilta <3 ihanii muutki kuvat! :)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.