perjantai 4. helmikuuta 2011

ey ey ey bonito










Hehee täs on jtn tosi tooosi hyvii biisei tai siis IHAN mun lemppareita tai melkeen :D en tiiä mut jotenki tykkään välillä kuunnella niitä jotka olin aikasemmin jo kuluttanu. Nyt ne on taas hyviä, mut toi im coming home ja like u like on aika uusia.. Vaikka ne oonki jo aikasemmi kuullu nii en oo vaa jaksanu niitä tänne linkitellä .. :D mut joo tossa nyt ois jtn mitä mää kuuntelen, tykkäätte tai ette must noi on hyvii haha :)

IMG_3488
IMG_3489
Vitsi ku mul oli koko päivän pääs joku sika hyvä juttu josta oisin saanu kunno romaanin, koska teitä kaikkiahan kiinnostaaki nii paljo mut joo :D haha jeeepp.. ja arvatkaapas vaan.. just ku alan kirjottaa nii unohdan sen.. hahaha perus juuli ! Arvatkaas vaan kuinka väysyny oon, nukuin viime yön noin 5 h, ja oon vetäny vaa jtn batterii, koht saleee tulee päänsärky, ja siitä seuraa kuolema. No eiku vaa 800 mg buranaa naamaa :D noei.. Grr, huomenna yhen ystävän synttärit, on täl hetkel nii kipee fiilis ettei jaksais. HAHA lupaan ottaa videoo jos mul tulee sellanen germanen tupakka ääni haha :D tai niinku joku lukija sano "sexbomb ääni" haha se oli must kyl aika huvittava :D hehehe.. joo alkaa näkyy tää väsymys.. En tiiä mut välil tulee sillai et oon iha väsyny kunno angst ja silmäpussit ja sellanen ärsyttävä, mut sit välil must tulee sellanen iihan seko niiinku et lentää jtn niiiin rändöm juttua :D en jaksa enää selittää meen takas mun rakkaan ystäväni batterin vierelle. haha moikka !

with love
Juuli 

14 kommenttia:

  1. näin sut tänää kampis vapon kaa..

    VastaaPoista
  2. hyvii biisei ja tietty hienot kuvat;)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi : Kiva kiva :D

    H&A : Kiitos :)kiva ku tykkäät :) !

    VastaaPoista
  4. äöö heii mikä kamera ja objektiivi?(:

    VastaaPoista
  5. http://xoxo-oona.blogspot.com/2011/02/top-5-blogs-atm.html juuli käy kattoo toi oot mun lempiblogeis! :)

    VastaaPoista
  6. tää sun blogis on ihana ! aina kiva lukee uusii postauksii :)
    pakko viel sanoo et näin sut eilen illal 42 nöykkiös (:

    VastaaPoista
  7. heei tee videopostaus !! :))

    VastaaPoista
  8. Mari : Kiitos :) !

    Nooruska : Canon EOS 1000D ja objektiivi on ihan normi plus kalansilmä :)

    Oona : JUUH käympä katsomassa :) hihi kiitos paljon ! :P

    Anonyymi : Olen mä jollakin tasolla :)

    Anonyymi : Kiitos :) hihi ! en ollu 42 bussissa :o mä olin eilen kyllä 160 ja 160k mutten 42, mun kaveri tuli sillä = ) :D

    Anonyymi : juu teenpä varmaan :D

    VastaaPoista
  9. voisitko tehdä talostanne postauksen ?? :D

    VastaaPoista
  10. ois oikeesti tosi kivaa jos tekisit sen top 5 lemppariblogi haasteen! HOPE YOU DO IT!

    VastaaPoista
  11. oi sie oot ihana ! ootan aina innolla ku näkee et sulla on uus postuas oon aina iha ääääää :> oot EHOTTOMASTI mun lempparibloggaaja. ÄLÄ KOSKAAN poistan sinnu blogii ♥

    VastaaPoista
  12. Tosi kivoja biisejä, osa jo ennestään tuttuja :)

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.