perjantai 15. lokakuuta 2010

People in the place, if you've ever fell in love, then you know what im talking about.






sorry, ku nyt kuvat jäi vähemmälle kaikki ! Oltiin eilen äitin Niilan ja Antin kanssa kattomassa teatterissa Wicked. Ei sinäänsä ollu ihan mun mieleen, ku en oo nii kiinnostunu musikaaleista. Eniten tykkäsin näyttely kohdista ja vitseistä. Olin myös nähny tän saman näytelmän kun oltiin Lontoossa, joten oon sitä mieltä että siellä se oli paljon parempi. Nii että sellasta, mä lähen kohta Kaisalle yöks ja toivottavasti tulee hauskaa :D Lauantaina Kaisa sitte tuleeki meille ! hehe teen varmaan kaisalla teille sellasen paremman postauksen, koska sillä on kuvia keskiviikolta :) Jep jep, mut nyt heippa kirjottelen sitte !

with love
Juuli 

7 kommenttia:

  1. hei juuli,
    haluaisin kysyä sulta jotain. oot kumminki seurustellu antonin kanssa jo pitkän aikaa. tykkäätkö siit edelleen ihan yhtä paljon kuin alussa vai suhtaudutko nyt jotenkin siihen eri
    tavalla?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi : Me seurusteltiin tosi kauan, ja juu kyl mä nyt suhtaudun vähän eritavalla koska me erottiin ihan vasta. Mut ihan sovussa erotttiin, ja ollaan edelleen kavereita. En vaan jaksa siitä kauheesti ilmotella

    VastaaPoista
  3. haluaisin vain kysyä, että milloin aiot vastata noihin kysymyspostauksen kysymyksiin??:))

    VastaaPoista
  4. se on MUSIKAALI, huhhuh

    VastaaPoista
  5. Hei!
    Haluaisin tietää kovasti enemmän noista sun yksistä vaaleanruskeista karvareunuksisista nilkkureista, mitkä kuulemma ostit stockalta. :)
    Ihastuin ja haluaisin tietää hinnasta enemmän! :) Kiitos

    VastaaPoista
  6. ooo pitbull;))

    harmi kuulla ettette oo antonin kaa enää yhes... mäkin just erosin mun poikakaverin kanssa, mut ollaan yhä kavereita... pitäkää viel yhteyttä, kannattaa!:)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi : Vastasin niihin jo :D :) kato noita vähä vanhempia postauksia :) kerro jos et nää sitä tai jotain sellasta :)

    Anonyymi : Niin on en mä nyt nii tyhmä oo etten sitä ois tajunnu :D Mut en vaa ite tykkää musikaaleista nii paljon :)

    Anonyymi : Ne on siis stokkalta, ja ne makso 150 e.. Kalliit mutta ne oli sen arvoset.

    Anonyymi : jepp pitbull :P Joo no kyl mä siihen aijon viel pitää yhteyttä, haluun pysyy kyl viel kaverina :)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.