maanantai 6. syyskuuta 2010

Olari-tempaus



Heii !
No moikka moi, tänään oli siis se Olari-tempaus. Siellä meni ihan hyvin ja mulla oli ainakin super kivaa. Tuli aina välillä naurettuu aikalailla ! En tiiä vielä paljonko saatii rahaa kasaan, mutta arvelen että aika paljon. Seuraava projekti on sitten myydä keksejä ja karkkeja, eli jos joku meidän koulusta tai lähimailta haluaa keksejä niin mulle voi ilmotella ja sellasta. Kaikki laatikot on saman hintaisia ( 6,50 € ). Rahat menee meidän luokan leirikoulua varten. Mennään siis Irlantiin :) Mut juu ei tän kummempia, oli siis kiva päivä, enjoy the pics :)

ps. Otan huomenna kuvat mun uusista kengistä, ne on IHANAT :))) !!

with love 
Juuli 

7 kommenttia:

  1. vähä kivoi kuvii again ! :) hei apua juuli, monet kengät sul oikee on ? :D sulha menee iha kauheeesti rahaa kuukaudes vaatteisii :o :D siis älä ota epäkohteliaisuutena ;)

    VastaaPoista
  2. jjauuu oli kivaaa :)) me likey mun kuvast, nååt 8)

    VastaaPoista
  3. oliks toi asukaspuistossa? miten mä en huomannu ku asun ihan tos vieres... :D

    VastaaPoista
  4. teijän luokal on vaan niin ihanii ihmisii :) oon niin kateellinen :(

    VastaaPoista
  5. Vau, Irlantiin! Mun lempimaa ollut pienestä asti (Italian ohella)

    ..en siis joo yhtään kade. :'D Mutta onnea rahankeruuprojektiin! Toi tempaus näytti ihan hauskalta hommalta (:

    VastaaPoista
  6. Nenna : Kiitos :) siks mä ostinki kengät ku mulla ei oo oikeen talvi kenkiä yms :) ja mulla menee enimmäkseen rahaa ruokaan :D joo en ottanu :D

    Peppi : oli :) no lol oot kaunis :)

    Titta : juu on :D hahha no voi hitto oisit voiinu tulla moikkaa :)

    Anonyymi : Niin on ! :)) :)

    Varislapsi : haha :D no me oltiin ekaks luokan kanssa vähän epävarmoja siitä valinnasta mutta toivotoaan että siellä on sitten kivaa :) Ja kiitos :) ! ja siellä oli tosi kivaa :)

    VastaaPoista
  7. Wau, Irlantiin! Meidän koulusta 9. luokkalaiset lähtee talvella Saksaan, mutta sinne ei pääse lähellekkään kaikki halukkaat :(. Tulee vaan kiire kaiken rahan keräämisen kanssa kun ei olla edes vielä kerrottu ketkä sinne pääsee.No, toivottavasti te saatte hyvin rahaa kerättyä :).

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.