tiistai 7. syyskuuta 2010

The new shoes




MÖI
moikka kaikki ! Tässä siis parit kuvat noista mun uusista kengistä. Oon ihan rakastunu noihin :) Oon jo hetken katellu noita siellä stokkalla, ja kun oon nähny saman tyyppisiä niin monen blogissa joten itekki oli pakko tollaset saada :) Tänään mulla alkaa ekaa kertaa tänä vuonna kuvis, ( arkkitehtuurin syventävät opetukset ) ja oon sinäänsä aika innolla sinne menossa. Mut ei nyt tän kummempia sitten :)

ps. what do you think of my new shoes ? :)

with love 
Juuli 

14 kommenttia:

  1. Ihanat! Siis minkä merkkiset vai onko niillä varsinaisesti merkkiä? Tosi kivat ja varmasti lämmin toi karvavuori talvella ;) <3

    VastaaPoista
  2. iha sikasiistit, wou ;O

    VastaaPoista
  3. älyttömän ihanat, mä tykkään! :)

    VastaaPoista
  4. söpön näköiset! :) tulee vähän mieleen semmoiset talviset pikkumyykengät :)

    VastaaPoista
  5. ÄÄÄ banner boooriing..
    more colours please !!
    mut kenkii rakastuin <3

    VastaaPoista
  6. banneri: not good. ja vautsi mitkä kengät!! tollaset vois kotiuttaa(:

    VastaaPoista
  7. aaaah noi kengät on täydelliset, luv them!!!!!<3

    VastaaPoista
  8. vanha banneri oli paaaaaaaaaaaaaljon kivempi! mut hienot kengät :))

    VastaaPoista
  9. uiui söpöt kengätt :)) muute tunneks sä ketää jedan ylä-asteelt ? :DD

    VastaaPoista
  10. Laitan nyt kommenttia asialliseen sävyyn, ja omasta mielestäni kengät ovat aivan järkyttävät, mutta älä suutu, itse kysyit mitä mieltä ihmiset ovat niistä...

    VastaaPoista
  11. jhooooooooooooooooooooo vitu hieno juuuliii !!!!! <3 no nyt ei oo kellää valittamista !! :D

    VastaaPoista
  12. Sofie : Kiitos ! :) En tiiä merkkiä :s mut stokkalta ne ostin:) Ja toivotaan että ne on lämpimät talvella :)

    Anonyymi : kiiiittiii :)

    Wilma-jan :Kiitos :) mäki ! :P

    Lisa : HIHI kiitoksia :) toi oli hauska vertauskuva ! pikkumyykengät :D

    Anonyymi : Se oliki väliaikanen :) Kiitos mäki :)

    iitu : juu se oliki väliaikanen :) JUU ne on ihanat kiitoksia :)

    elskuu : Kiitooss me too :))

    Anonyymi : Juu toi oli väliaikanennn :) Kiitos !

    johana : HIH thanks :)

    Anonyymi : Kiitoksiaa :) En valitettavasti, saatan tietää mutten tuntee :D

    Anonyymi : No hyvä et pistit asialliseen sävyyn ! Ja jos sä et tykkää se on sun mielipide, koska mä tykkään ite ainaki tosi paljon!! :)) Enkä mä suuttunu omapahan on mielipitees :)

    kaisa : Kiitoksia :D niimpä !!

    VastaaPoista
  13. paljon noi kengät makso? IHANAT :)

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.