torstai 30. syyskuuta 2010

laughing so hard your laugh goes silent

PÄIVÄN ASU 





Äikän tunnilla opiskeltiin suomen kielen sukulaiskielistä, ja opeteltiin vähän viron kieltä :D se oli hauskaa !! :) se kieli on niin hauskan kuulosta, mutta mä en kyllä ite osaa sitä ku vaa jotain tere :D ?




 OSTOKSIA 


 tää oli siis se 2.95 :) ostin koska se oli tosi halpa ja no se oli ihan kivan näkönenki :)

 Tää oli hitusen kalliimpi mutta ei se mitään.. Ajattelin että voisin piirtää tonne taakse jotain ja vähän muokkailla tätä.. :)

Heheeippsu !

Tässä vähän kuvia tältä päivältä. Oli tosi kiva ilma muuten, siitä en kauheesti saanu kuvia koska kamerasta tietty loppu akku just ku koulu loppuu.. Ku koulu loppu, jäin odotteleen Antonia koulun pihalle, se tuli vaan moikkaan mua koska lähen huomen aamulla Tornioon. Kun Anis tuli siihen ja sen kanssa sitten siinä hetken olin, niin huomasin ettei mulla tietenkään oo bussiin rahaa eikä bussi korttia mukana ( ?). Mietin et tää on just tätä mun tuuria, ja Anton nauro mulle ku oon nyt vähä tälläne hönö.. Kun se siitä lähti nii mä päätin kävellä Ompulle ja pyysin jos se vois lainaa rahaa, mut päätettiinki et se tulee meille, joten sain siltä siis kyydin kotiin. ( jeij !! ) Me Ompun kanssa sit hengailtii meillä ja sen sellasta. Eei sen kummallisempi säätö päivä mulla tänään :) Ah huome ei tarvi mennä kouluun, ku lähetään aamulennolla sinne Tornioon, saatan jopa voida sielläkin kirjotella jos äiti ottaa koneen mukaan. Mutta jos ei niin mä kirjottelen sitten joko maanataina tai tiistaina. Mul on kyllä aika kiire ens viikolla kun joudun lukea kolmeen kokeeseen.. -.- Mut jep jep ! koittakaa pärjää ilman mua jos en kerkee kirjottaa viikonloppuna :D hehe moikka ! pitäkää kiva viikonloppu !



Tim Berg - Bromance (Avicii's Arena Mix)

12 kommenttia:

  1. et ostanu sex pistolsin kassii etettetetetetetetet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. Aika ihania kasseja :o ♥

    Ja sä oot taas kauniina niin kuin aina. Rakastan muuten noita sun kiharoita. :) Ja hihih, tota paitaa kanssa <3

    VastaaPoista
  3. hei sori pakko kysyy ni mite noi kuvat saa sillee et ne näkyy klikkaamal suurempina ku mul on ollu vähä ongelmii senkaa;DD

    VastaaPoista
  4. huono poikaystävä ku ei tarjoutunu maksaa =p

    VastaaPoista
  5. mitä blogeja sä ite luet?=)

    VastaaPoista
  6. Kuunteletko sex pistolsia?

    VastaaPoista
  7. et ollukkaan niin laiha ku mitä luulin ! :OO

    VastaaPoista
  8. Hei mun on pakko kysyy, mut miten oot saanu tohon oikealle näkyviin noi sun kategoriat? :)

    VastaaPoista
  9. huii eks tost mee läpi noihin verisuonii jtn mustettaku piirtää tohon? noi on kyl iha sika hienoii ns tatuointei!<3

    VastaaPoista
  10. Varislapsi : Kiitoksia :) mäkin tykkäsin noista uusista kasseista :) heh :)

    Anonyymi : Noku en oo ite ihan varma nyt miten sua voisin tossa tilanteessa auttaa :D kai se bloggerin ohjelma pitäis sieltä jostain asetuksista päivittää :)

    Anonyymi : No se tarjoutu maksamaan sen ainoot rahat taskusta, ei sillä tietenkään lompakkoa ollu mukana, ne pikki hilut ei ihan riittäny bussiin niin mä päätin jättää ne käyttämättä ja annan ne sille takasin :) Eikä sen todellakaan mulle tarvii yhtään mitää kustantaa :D JA anton kyllä tosi hyvä poikaystävä, mistä sinä tiiät onko se huono ku et sinä sen kanssa seurustele :D

    Anonyymi : voin sille joskus omistaa oman postauksenki. Mutta eikös ne näy jos mun profiilia klikkaa, vai näkyykö ?

    JarQ : En kuuntele, varmaan oon jotain biisejä kuullu mutten varsinaisesti niitä kuuntele. :)

    Anonyymi : Ai no kuinkas näin ? :D kuinkA laihaks sä minuu luulit ? :D Ja tarkotitko ton hyvällä vai pahalla ?

    Sonya : NYT en oo kyllä varma :D tarkotatko miten ne saa ylipäätään vai vaan miten ne saa tohon sivupalkkiin ? :)

    Anonyymi : No kai ne menee jos niitä liikaa käsiin piirtelee. Kiitoksia :)

    VastaaPoista
  11. nooo siis luulin vaan, että oot semmonen laiha ku koulussakaan ei ehtiä kunnolla kattoo, mut kyllähän sulla reittä löytyy mut ei sulla mahaa ole.

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.