maanantai 13. syyskuuta 2010

its keepin' me up all night


New pants, chinot from ZARA makso about 30 € ( en muista ) 


Whats in my bag ? 


Heippa kaikki :) Tänään.. Tuli kiire aamulla, heräsin ehkä vähän liian myöhään. Silti kerkesin suoristaa äkkiä hiukset ja vetästä jotain päälle. Ihme ja kumma kaikki kirjat sain otettua kouluun mukaan, luulin unohtaneeni jotain mutta en hähää. Koulun jälkeen menin omenaan, mentiin antonin kanssa waynessiin istuskelemaan ja join kaakaon. Sen jälkeen suuntasin  kotiin ja tässä sitä ollaan, koneen ääressä taas.  Läksyjäkään ei oo huomiseks joten en oikeen tiiä mitä tekis. No ehkä mä meen kohta syömään jotain, onki jo vähän nälkä. Kun te jotkut pyysitte että ottaisin kuvia mun aterioista, voisin sellasen kyllä tehä mut älkää odottako liikaa.. Nimittäin en oo mikää terveys freak, mä oikeesti syön tosi epäterveellisesti ja tiiän sen. Syön ruokia josta ite pidän, ja en oikee jaksa ajatella että mitä syön vaikka se on mun terveydelle vähän huonoks. Asiasta kukkaruukkuun, tänään sain Eve empulalta viestin että on alkanut sen blogia taas kirjotella !! JJEEIJ pääsen lukeen sen kuulumisia ja näkeen kuvia sieltä Kanadasta :) Vaikka kuulumiset oon varmaa jo kuullukkin skypessä. Mutta siitä huolimatta jos teitäkin rakkaat lukijat meidän Even blogi kiinnostaa niin klikatkaapas TÄSTÄ ! 


with love
Juuli 

11 kommenttia:

  1. toi sun fisu on varmaan maailmana siistein (vai onks toi ees fisu, korjaa jos olen väärässä). mä tahdon samanlaisen! :-D

    VastaaPoista
  2. ahhhh toi fisheye♥ btw kiva postaus !!:)

    VastaaPoista
  3. oii ihanat noi sun chinot, sopii sulle tosi hyvin(= haluun samallaiset! <3

    VastaaPoista
  4. ah,ihanat noi housut ja sit toi risti !! <3

    VastaaPoista
  5. Rita : Juu on se fisu, ja se on just sika makee :) kannattaa joo ostaa ! :)

    Varislapsi : Kiitos :)

    J.K : HEHEE :) kiitos :P

    Petra : Kiitti :) no osta :D :)

    Valo : kiitos :) hehe

    VastaaPoista
  6. ihana toi sun lapsuuskuvas! oot sulooo <3

    VastaaPoista
  7. Siis joskus mua kyllä häiritsee että joidenkin elämä vaikuttaa niin täydelliseltä

    VastaaPoista
  8. ARLA AABA : Kiitos :)) <3

    Anonyymi : No sitä se mun elämä ei kyl oo.. joskus on sellasii hetkii ku nautin ja oon tosi tyytyväinen, ja oonki mut ei kaikki oo nii täydellistä ku miltä se saatttaa joillekki ulkoopäin näyttää

    VastaaPoista
  9. ihana lompakko! :-) ja noi housut sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
  10. Even blogi.. kiitti paljo ja kivoi kuviii taas kerra =D

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.