lauantai 18. syyskuuta 2010

Imagination


Oon sulkeutunu.. oon sulkeutunu mun omiin maailmoihin ja mä vaan piirrän.. piirrän nyt kun mun insiraatio on suurimmillaan, mä piirrän suoraan sydämmestä. Mun mielikuvitukset vaan lentää ja musiikki menee korvasta toiseen, kuuntelen, suljen silmät, piirrän, mietin.. Onks kellään tullu tällästä, sellanen rauhallinen tunne sisällä, sellanen sisäinen rauha. Sit mun kaikki ajatukset vaa lentää ja ne kaikki tatuoi ittensä mun paperille. Kaikki mitä piirrän, mun ajatus ja mun mieliala usein näkyy siinä tyylissä ja siinä asiassa mitä piirrän. Piirtäminen on ainut mitä mä tiiän et osaan edes jonku verran, edes niin et oon ylpee et voin näyttää muille. Niinku jollain on tanssi tai joku taitolaji jonka voi toiselle esitellä, mul on mun piirrustukset.


ps. en oikee tiiä mitä selitän yms, muttaah.. huomenna voisin lisäillä kuvia Enjan ja Kaisan konffiksesta jossa mä tänään olin.  Kiitos ja näkemiin meen nyt nukkumaan..

with love
Juuli 




10 kommenttia:

  1. tuttu tunne :) toivottavasti me saadaa nähä sun piirrustuksii lisää :)

    VastaaPoista
  2. Sanon vaan et oot hiton hyvä piirtää =) Tosi hyvä!

    VastaaPoista
  3. wou vähänkö hieno ja sellane syvälline teksti :-) ja 200 lukijaa !

    VastaaPoista
  4. oot kyl uskomattoman lahjakas piirtään! Ja must on hienoo et oot saanu itelles "piirtämisen lahjan" vastapainoks sille, että koulu on sulle vaikeempaa ku monelle muulle ja vaikket siellä niin hyvin pärjää, nii ne jotka taas pärjää ei sit osaa piirtää kuin sä..Jos älyyt mitä tarkotan :D Ja sanoppas hei kaverilles enjalle, et alottaa sen blogin, ku se on niiin yks maailman kauneimpia ihmisiä mitä mä tiedän!

    VastaaPoista
  5. Haidi : Juu saatte :) !

    Felix : Kiitoos ! =))

    iida : hehe tänks :) JEP vähä oon yllättyny ! :D

    Anonyymi : Kiitos, ja älysin täysin ton sun tekstin :) Ei voi aina saada kaikkee, joten ku tän oon saanu nii se on sit aina jostain multa pois. Ja juu kerron toki terveiset. Oon kauan yrittäny saada sen innostumaan mutta se on tosi usein vaan vähän jäänyt sikseen :/ :D

    VastaaPoista
  6. Jepjep tuttu tunne :) Ja niinku tässä jo todettiin, oot kyllä tosi hyvä piirtämään. Mut viel lisäisin tohon yhen anonyymin kommenttiin sen et vaik sul on lukihäiriö ni älä pidä sitä esteenä millekkää, siitä huolimatta sust voi tulla vaik mikä tiedemies (tai no nais :D) jos vaan oikeesti haluut. Tahdonvoimal pääsee pitkälle :)

    VastaaPoista
  7. Sä oot aivan älyttömän lahjakas piirtämään, mut muista silti panostaa kans kouluun täysillä. Suomessa harvemmin taiteilijoilla tms. on mitään erityistä tulevaisuutta, joten opiskelua ei kannata unohtaa. Silti sulla on mahdollisuus mennä ulkomaille ja menestyy siellä. :)

    VastaaPoista
  8. liikaa puhutaan mun mielestä kouluun panostamisesta jne. Mä lainaisin erästä lausetta, ''älä jännitä, ota rennosti''.
    Oot tyttö erittäin lahjakas piirtämään ja se on hieno taito, jonka harva omistaa, ja siitä voit olla ylpeä. Ei ole moni tän päivän johtoalalla työskentelevä ollut mikään kympin oppilas vaan päässyt eteenpäin tahdonvoimalla ja luonteensa ansiosta!
    Sä olet ihanan aidon oloinen persoona ja sillä jos millä pääsee pitkälle tässä elämässä:)

    VastaaPoista
  9. Toi kuullostaa siltä, että olet sitten todella löytänyt oman juttusi : ) Ja onhan noi ihan älyttömän upeita noi sun piirustukset! ♥

    Hih ja noi valokuvatkin on somia, voi kun oot taas nätti c:

    VastaaPoista
  10. Nef : Kiitos ! pistit ton kommentin tosi hyvin ja oon samaa mieltä.

    Anonyymi : Kiitos ! :) No en tietenkään ole jättämässäkään koulua kesken. olen tietoinen siitä että suomessa ei pärjää taiteilijana :/ muttei ulkomaillakaan kovinkaan hyvin:s

    Anonyymi : Voi kiitoksia tosi kivasti kirjotit ton kommentin ! piristi tosipaljon :) Must on kiva että sun mielestä mä oon aidon tuntunen persoona :P

    Varislapsi : Kiitos paljon :) <3

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.