maanantai 20. syyskuuta 2010

I will do my best.


Heippa !

Tänään.. tänään mulla ja Antonilla tulee 5 kk täyteen ! :) jeij, aika kiva ku se on mua jaksanu kestää tän ajan. Ja viis kuukautta on kumminki aika paljon, ainakin mulle sinäänsä :) kuukauden päästä puol vuotta.. Huhhuuh, vaikee kuvitella :D Anton on kiva poikaystävä, ei voi muuta sanoo :) 
Ja sitten toisiin aiheisiin.. Mä en itseasiassa tehnyt tänään paljon mitään, istuskelin himassa kunnes äiti soitti ja pyys mut sen kanssa kauppaan. Ruokakauppa matkalla ostin noi Lumenen tuotteet josta teille otin kuvat tohon yläpuolelle. Valitettavasti hintoja en muista paitsi toi sävytävä kosteutusemulsio oli kai joku 11 e. Mut juu, en oikeen osaa tästä päivästä tän kummepia kirjotella, kun ei oikeen mitään tapahtunukkaan. Ja nyt teillä varmasti rintää kysymys miksi en ollut Aniksen kanssa, en ollut koska tällä raukalla oli rankka päivä koulussa ja sillä oli vielä paljon läksyjä ja sovimme että huomenna nähdään. 
Ei sitten tän kummempia tänään, moikka !

with love
Juuli 


4 kommenttia:

  1. Voi en edes tiennyt, että sä seurustelet. :' ) Onnea teille valtavasti! Kyllä se 5 kk ON pitkä aika ♥ c:

    VastaaPoista
  2. tykkään tosta ku lisäilet tommosia lähikuvia sun ruuista, ihania. jatka samaan malliin! ;)

    VastaaPoista
  3. oks toi anton tossa kuvassa joka ruskistaa jauhelihaa tai mitä tekeekään? :D

    VastaaPoista
  4. Varislapsi : Haha aijjjaa :) oon kyl siitä sanonu jonku kerran kai ? :) mut juu kiiitoksiiaaah <3

    Anonyymi : jee hehee, teitä varten ne pistinki :)

    Anonyymi : EEip, se on mun veli Niila :) :DD

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.