lauantai 24. heinäkuuta 2010

OSTOKSET, Mallorca

Terve
Tää kirjottelu jää vähän vähäseks tällä kertaa.. Joten siis lisäilin näitä mun ostoksia tänne, sori ku ne ei oo mitää IHAN parhampii.. koska kello on kumminki 2 nyt .. Nii joten saatte parempiiki joskus tai jtn. 
Mut toivottavasti tykkäätte, koska mä ainaki tykkään mun ostoksista ihan hirmusesti !

Uudet bikiinit, Roxy 40 €
Uudet Wesc kuulokkeet, 50 €
Gladiaattorit ( en tiiä merkkiä ) 20 €
( siis mainostin nyt mun sortsei ) Eli uudet sortsit Pepe Jeans 39 €
toppi NewYorker 6 €
Syksy takki NewYorker ( kai ) 15-20 €
Laukku ( ei mitää hajuu merkistä ) 15 €
Synttäri lahja laukku ! ostettu EL CORTESista
Evelle ostamani housut Zarasta
Huivi NewYorker 3 e 


yks puuttuu vielä ! :) Mut nyt nukkuu öitä !! 


with love
Juuli 

12 kommenttia:

  1. voi vitsi, ihan mahtavii ostoksii !

    VastaaPoista
  2. oot taas ostanu kaikkee ihanaa! ootko muuten viel yhes antonin kanssa?

    VastaaPoista
  3. Voi tosiaanki ihania ostoksia! :-)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi : Kiitos ! :))

    Anonyymi : hihi tänks :) !

    Anonyymi : Kiitos ! Juu oon mä antonin kans viel :) En oo vaa kerenny kirjotella kauheesti meijä yhteisistä hetkistä :DD

    Sanna : Kiitoksia ! mäki tykkään :)

    VastaaPoista
  5. vink vink noi on orjasandaalit eikä gladiaattorit ;))

    VastaaPoista
  6. toi o ihana toi new yorker takki (=

    VastaaPoista
  7. Anonyyymi : juu pistän toivomukseks :)

    Hely : Nooo iihan sama :) mulle ne on gladiaattorit :D

    Anonyymi : Kiitos :)

    VastaaPoista
  8. moi tää blogi on iha sika hyvä:) käy tsekkaa tää veikkaan et tykkäät siitä:) www.polyvore.com

    VastaaPoista
  9. Oi vitsi oot ihan sairaan nätti ! :-----)

    VastaaPoista
  10. heei voisit postailla useemmin! ymmärrän kyllä et on kesä ja näi mut olis kiva et tulis useemmi postauksii ku 1/vko!

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.