perjantai 30. heinäkuuta 2010

Music..











Heipä hei lukijat !


Oon huomannu muuten että lukija määrä on lisääntynyt huomattavasti, kiitos siitä :)
Olen nyt saapunut tornioon, perheen kanssa, vähän pois mun arkielämästä..
Halusin vaan kertoa teille että eilen klo 7 lähti Even lentokone kanadaan, joten siksi on ihan hyvä että lähdettiin tänne tornioon. Ikävöin Eveä jo nyt todella todella paljon, huomenna tai sitten kun tulen täältä kotiin teen Evestä ja minusta ja meidän ystävyydestä postauksen teille. En tiedä onko kukaan teistä koskaan joutunut kestämään parhaan kaverin muuton.. mutta voin sanoa tämä on IHAN perseestä.. Joka asia mitä ajattelen siitä tulee mieleen Eve ja meidän yhteiset hetket suomessa. Vaikka Eve ei kuollut, silti se lähti niin kauas etten nää Eveä niin usein kuin ennen.. Eve on minulle todella tärkeä joten siksi teen sen postauksen teille, että tekin voitte samautua siihen miten tärkeä hän on minulle. Mutta juu kun kuvia ei nyt tule kun ei ole kameran johtoa mukana, niin tein teille tälläsen musiikki jutun ! Eli tossa listasin sellasia biisejä jota tällä hetkellä kuuntelen. Vaikkei joka ikinen ole 2010 niin silti minusta ne on hyviä.. :)

11 kommenttia:

  1. Siis ymmärsimmä oikein Eve muutti pysyvästi kanadaan? :o

    VastaaPoista
  2. Anonyymi : No tavallaan joo.. neljä vuotta oikeesti se on mut sitte ku se on sillo jo 18 nii se on ain halunnu asuu ulkomail nii se vissii sit jää sinne

    VastaaPoista
  3. Luin sun blogin eilen alusta loppuun ja rakastuin tähän! varmasti aijon lukea! ;)

    VastaaPoista
  4. Viivi : Voi kiitoksia :) KIVA kun tykkäsit !! :)

    VastaaPoista
  5. hei miks eve muutti kanadaan? onks siihen joku syy? vähänkö surullista munkin mielestä vaikken teitä tunnekkaan :( eks sillä evellä ollu poikaystävä? mitä niille tapahtuu?
    anteeks ku utelen, ei sun oo pakko vastaa näihin kaikkiin jos et haluu nimittäin mä ite muutin 8 kk sit ulkomaille ja olin sillon alus niin maassa ku en tuntenu ketään ja kaikki kaverit jäi suomeen ja mä siis tiiän et munkin kavereista se tuntu pahalta tai siis suoraan sanoen ymmärrän paremmin ku hyvin sun tunteen :(

    VastaaPoista
  6. tiiän tunteen, muistan vieläkin kun mun paras kaveri lähti vaihtariks toiselle puolelle maapalloo. mut kyl siitä selviää, koska tänne suomeen kuitenkin jää paljon kavereita ja ainahan voitte pitää yhteyttä tietokoneen välityksellä :--)

    pakko muuten sanoo et oot tosi persoonallisen näkönen, ihan hemmetin kaunis! kun löysin tän blogin niin mietin eka et jäänkö seurailee koska mua häiritsi vähän sun kirjotustyyli (haha ei millää pahalla siis :-D) mut sit aattelin et pakkohan tätä on alkaa lukee ku oot nii nätti!

    VastaaPoista
  7. däriä : Eve muutti sinne sen isän työn takia, sen enempää en voi siitä sanoa. Juu evellä oli tosiaan poikaystävä mutta niiden välit kylmeni tässä loppuvaiheilla ennen even lähtöä joten ne eros juhannuksena. Juu tiiät varmaankin sitte kuinka pahalta se tuntuu ! vaikka me kyllä kummatki tullaa pysyy parhaina kavereina ja näi mutta on se kurja ku en sitä aina nää ja voi jjutella sille nii useinn..

    ruuspe : Mutta se sun ystävä vissii tuli kumminkin takasin ? Eve jää sinne 4 vuodeks ja sitten saattaa jäädä vielä senkin jälkeen.. Kyllä tietty mulla on paljon kavereita suomessaki mutta eve oli siitä huolimattta mun paraskaveri.. ja kyllä mepidetään yhteytta :) Ja kiitoksia, persoonallisuuteen mä yleensä pyrinkin :) Kirjotus tyylini saattaa olla erikoinen myös lukihäriöni takia mutta voi se muutenkin olla vähän erinlainen verrattuna muiden omaan. Mutta kiitos vielä :)

    VastaaPoista
  8. voiei..tuli kauheen paha mieli sun puolesta :/ koita pärjätä, ja muistaa että saat aina muistella teijän yhteisii hetkii, ja pitää ne sydämmes ! itelläki kokemusta ko ystävä muuttaa pois.

    muutes vielä, ihana tää sun blogi, ja oot tosi kaunis (: ja mua ei ainakaan haittaa yhtään tuo sun persoonallisempi kirjotus tyyli, se on just kiva :)

    VastaaPoista
  9. Luin äske sun blogin IHAN kokonaan alusta loppuun:) Oot oikeesti ihan superhyvä kirjoittamaan, oot tosi lahjakas. Ja nää sun jutut on tosi kiinnostavii, oon jo jonkin aikaa lukenu sun blogia innolla ja aina kun oon nähnyt sun laittavan uuden tekstin oon menny heti paikalla lukee sen:D Odotan myös innolla sitä Eve -postausta, se on varmasti mielenkiintoinen. Ja oon tosi pahoillani siitä, ku se muutti Kanadaan:( Uskon et se tuntuu pahalta, voimii<3

    VastaaPoista
  10. ää mulki on ikävä evee koulus tulee nii hiljast jotenki.. en voi ees kuvitella milt sust tuntuu pärjäilehän juuli <3 aloin itkee ku luin tota tekstii tos, paljonkohan itken eve postaukses :D ja mä tiedän et evel on varmaa aika paljo stressii ton muuton takii ja muutenki mut ois super kivaa jos ehdottaisit evelle, et jossain vaihees (ei välttämättä vielä) kunhan eve vähän totuttautuu siellä kanadassa, niin että eve alkaisi uudestaan päivittämään blogiaan nii et me muutkin kun even läheisimmät ystävät tiedettäisiin kans et miten sil evel siel kanadas oikee menee ja millast siel nyt on ja onks se tutustunu muihin ihmisiin ja millane niitten uus talo on jne. ettei sen aina pitäis vastata kaikille esim meses erikseen ja muutenki ois tosi tosi tosi kiva kuulla aina miten evellä nyt menee. voi voi voi mua vituttaa et en ees kerinny nähä evee ennen ku se lähti.. mut ehdotathan evelle tota blogi juttuu, sano et sun lukiat toivoo ;) ja sitten viel että sun blogi on super hyvä ja ei oo kertaakaa ollu sillee et rullaan vaa alas sun tekstin enkä lue sitä, vaan aina on ollu kiinnostavaa tekstii ja innol luen ne aina ja kuvatki on tosi kivoja :) loistavaa juuli !

    VastaaPoista
  11. Voi ei juuli mullakin tuli ikävä evee vaikkeen ookkaan nähny kun pari kertaa mut harmittaa ihan sikana sun puolesta ja kaikkien muidenki even hyvien ystävien puolest ! onneks näätte skypes ja tuleeks eve käymää tyylii esim ens kesänä tai jotain suomessa ?! odotan nii tota eve postaust..!
    ja jottei tää menis nii dramaattiseks ni ihania biisei juuli ! :)
    xx nenna

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.