sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

Konffis ja rippijuhlat !



NO HEIPSU !
Sori nyt ku en oo kirjotellu hetkeen, koska oon ollu nii innoissani näistä rippijuhlista. Ja ollaanhan me niitä aika tuimaa vauhtia järjestettykki, nii aikaa ei oo jääny paljon kulutettavaksi. Mut joo nyt ku se on jo vähän niinku ohi niin kerkeen tännekki päivitellä :) ( laitan tän tekstin vähä pätkissä, nii teksi ei tunnu nii romaani maiselta, toivottavasti saatte selvää ) 
En jaksais hirveen suuresti siitä päivästä alkaa kertoilee, mutta jotain tietty voin kertoa. Aamulla siis heräsin joskus kahdeksan aikoihin laittautumaan, ja kirkolla piti olla noin 9.30 aikaan. Kirkolla otettiin kuvat ja laitettiin albat päälle. Kun oltiin muodostettu jono ja odotettiin kirkko saliin pääsyä, mulla lens miljoonia perhosia mahassa. Vaikka olin jo ihan varma ettei näin tulisi käymään. Ajattelin kuinka iso tapahtuma tämä tavallaan on, olemme nyt kirkollisesti aikuisia. Wow.. aika hullua ajatella enkä itse ole
vielä edes 15.. 
No mutta tilaisuus sujui ihan hyvin eeeenkä kompastunut albaan niinkuin pelkäsin. Nimittäin kengät olivat 11 cm korkeat :D hahaa..
Seisoin ihan takana, koska olin yksi pisimmistä. ( joskus on kiva olla pitkä :D vaikken mä mikään lyhytkään oo) Jepa.. ja sitten suoraan kirkosta suunnattiin mun juhliin, ja siellä sitten tuli halattua niin monta sukulaista, perhetuttua ja kaveria.

Lahjojaki tuli silleen :) Mutta rahaahan mä olin toivonu nii sitäki tuli aikamoinen määrä. Mutta ajattelin et se kumminkin pitää käyttää viisaasti etten vaa tuhlaa johonki random juttuihin. Jepa muttei sen kummepia siitä päivästä. Illalla oli siis "jatkot" kierreltiin soukassa ja sitten illaks Jussille. Kuvia mulla ei oo illasta koska kameran jätin kotiin. Koitan kinuta eveltä kameran muistikorttia, mutta katotaan antaako
se :D
 
Pojat teki ihan vartavasten mulle tanssin ! Must se oli aika hienoo :) Olin ihan innoissani, ja ilonen ku ne oli sellaseenki vaivautunu. 


With love
Juuli 


ps. I do my thing - Kid Cudi ft. Snoop Dogg 

15 kommenttia:

  1. ää ani! opetti mulle joskus tanssii ja kiiitos siitä koska nyt meikällä on semmoset muuvit et huhhu. :DD

    VastaaPoista
  2. ootko jo päättäny mikä oli paras niist kuvist mitä otin niihi kiitos kortteihin :D <3

    VastaaPoista
  3. Anonyymi : hihi jepa :) ani ! Ani on tosi hyvä ope ! :)

    Kaisa : Nooo en oo ihan vielä :D haluisin kuulla vähä sunki mielipidettä tai jtn :)!

    VastaaPoista
  4. oot iha sika nätti tos kolmas vikas kuvas näytät paljo vanhemmalt ku oot hyväl taval (:

    VastaaPoista
  5. Ihanii kuvii ja vähä kiva toi et ne teki tanssin ! :o :) <3
    ja heeeii muutenku sait rahaa lahjaks, nii saitko sitä vaan niinku vanhemmilt vai iha joiltai tutuilt jotka tuli sinne juhlii yms? Koska mul mun vanhemmat oli iha sillee plaaplaaa ei voi pyytää rahaa todellakaa rippilahjaks , se on epäsopivaa ymsyms.. yhyy mäki haluisin just sillee toivoo rahaa XD.. miten sit ns toivoit sitä ja oliks sun vanhemmat sillee et joo ihan fine kysyy rahaa lahjaks ? :)

    VastaaPoista
  6. oiiiiii ihaniii kuviiiiii, oot nii kaunis nois juuuuli !!!!! <3

    VastaaPoista
  7. oo tosi ihania kuvia, noi kolme viimestä kuvaa susta on niiiin upeita. oot kaunein !

    VastaaPoista
  8. heeei onks sulla pikkusiskoki ? : ) ainii älä ihmettele ky tykkään laittaa ton nimen sille toho alapuolel ku mun mielest on kiva et saat tietää kuka kirjottaa tai jotai :---) kivoja kuvia ja ah noi pikkumuffinssit tai noi + toi sun pikkuveljes on kyl aika söpöne

    - inka

    VastaaPoista
  9. Anonyymi : KIitos :) hah joo kyl mä ehk vähä vanhemmalt mitä oon :) :D

    elskuu : Kiitos ! nii älä vaa olin tosi yllättyny ku ne teki mulle tanssin ! :) No siis ei ne sanonu mitää siitä, ku sanoin etten tarvii enää mitää tai sillee, ja sit jotku niinku osti nomination paloi plus rahaa tai sillee.. Mut niinku on se tavallaa törkeetä jos sanoo sillee haluun rahaa mut jos on sillee et mul on jo tavallaa kaikee ettei oo mitää mitä pyytää nii pyysin siks rahaa :) mut sain kyl kans lahjakorttei. Et jos et saa pyytää rahaa nii pyydä lahjakorttei joihinki lemppari kauppoihi tai jtn :)

    Enya : Kiitoooosss :)))) <3

    Nenna : Kiitos !! :))

    Anonyymi: Eei mulla pikkusiskoo oo :) vaan Niila :p Kiitos, jepa pikku muffinsit oli kans hyviä :) ja juu on niila tosi komee poika =)

    VastaaPoista
  10. Oot tosi nätti noissa kuvissa ja muutenkin! :-) Ja tykkään sun blogista ihan tositosi paljon! :-)

    VastaaPoista
  11. niijoo toi ois just hyvä sanoo tolleee et mul on jo kaikkee, nii raha ois hyvä lahja ;) koska se on tottaki :D! mut nice ku ehdotin tota lahjakortti juttuu nii vanhemmat oli sillee et ei niit voi pyytää ja mun serkkujenki vanhemmat vaa jtn et ''ne ei nyt oikeen oo mitää rippilahjoi'' HUOOH -.- :DD! mutjoo pitää jotenki yrittäää saada ne uskoo et niit voi pyytää! :D

    VastaaPoista
  12. oijoi! ihanan paljon kuvia ja pakko viel kai on mainita et oot ihan HUIKEEN KAUNIS! :)

    VastaaPoista
  13. mistä tunnet kaikki noi dca tyypit (niinku noi vanhemmat tytöt)? ootko harrastanu joskus tanssii vai mitä?

    oot ihan älyttömän kaunis ja sulla on tosi kiva blogi! :)

    VastaaPoista
  14. Rippijuhlat oli kivat ja ihanat ja oli ihana olla mukana. :)

    mari

    VastaaPoista

Paper planes kiittää, ja toivoo että laitat kommenttia asialliseen sävyyn.